برنامه رادیویی شش نقطه همراه با کاروان اعزامی ایران به پارالمپیک پاریس

0

اطلاعیه

در این مجال تمام اقدامات تیم تولید کننده شش نقطه برای پوشش پارالمپیک را به اطلاعتان می رسانیم

۱-تولید و انتشار پادکست مجله خبری پارا: در این پادکست که شنبه ها منتشر می شود مروری خواهیم داشت بر آخرین خبر های ورزش جانبازان و توانیابان، نابینایان و کمبینایان و نیز خبر های مربوط به پارالمپیک 2024 پاریس

۲- تولید و انتشار پادکست در مسیر افتخار: در این مجموعه که در فاصله پایان المپیک و آغاز پارالمپیک منتشر می‌شود،  به معرفی رشته هایی که کاروان ایران در آنها نماینده دارد, نتایج ایران در ادوار قبلی پارالمپیک و آشنایی با اعضای کاروان ایران در این رقابت ها می‌پردازیم.

۳- پخش مستقیم مسابقات مهم پارالمپیک: به محض آغاز این رویداد مهم، مسابقات مربوط به ورزش نابینایان که کمتر از سوی رادیو و تلویزیون پوشش داده می‌شوند  را با گزارش اختصاصی از طریق امکان پخش زنده در کانال تلگرامی برنامه رادیویی شش نقطه به نشانی: @sheshnoghteh گزارش خواهیم کرد. مسابقات گلبال تیم ملی ایران و مسابقات گلبال مهم و جذاب سایر تیم ها, مسابقات جودوی نمایندگان کشورمان و نیز مهمترین مسابقات فوتبال 5 نفره نابینایان در دستور کار پخش زنده قرار دارد.

۴- مذاکره برای حضور کارشناسان و مجریان نابینا در برنامه های ویژه رادیو ورزش و شبکه ورزش سیما در هنگام برگزاری پارالمپیک و همچنین پوشش ویژه اخبار این مسابقات در رادیو تهران به ویژه در برنامه تهران من.

۵- تولید و انتشار پادکست خبری ویژه پوشش عملکرد کاروان ایران که هر روز عملکرد روز قبل کاروان ایران را بررسی و گزارش خواهد کرد.

در طول برگزاری پارالمپیک

ما را در@sheshnoghteh  همراهی کنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

حاصل عبارت را در کادر بنویسید. *-- بارگیری کد امنیتی --