اطلاع‌رسانی

0

برگزاری کارگاه‌های آموزشی

به اطلاع کلیه نابینایان و کم بینایان علاقمند می رساند، مرکز نابینایان رودکی اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی از جمله نرم‌افزار‌های گوشی اندروید، جهت‌یابی و حرکت ، نحوه استفاده از تاکسی‌های اینترنتی و اپلیکیشن‌های مسیریاب، استفاده از نرم افزارهای مطالعه و تبدیل عکس به متن، نحوه خرید از فروشگاه‌های اینترنتی، فن بیان و …. نموده است. این کارگاه به صورت هفتگی و در صورت به حد نصاب رسیدن متقاضیان برگزار می‌شود.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره‌های 0213112152 و 02133112190 و شماره همراه 09909985181 جناب آقای مشایخی تماس بگیرند.

افتتاح بخش نابینایان کتاب‌خانه شیخ کلینی

کتابخانه شیخ کلینی وابسته به نهاد عمومی کتابخانه‌ها افتتاح شد. این کتابخانه دارای منابعی غنی است که شامل کتاب‌های صوتی و بریل می‌باشد و تمام گروه‌های سنی را پوشش می‌دهد. دوستان علاقه‌مند به عضویت در این مجموعه می‌توانند به آدرس شهر ری، انتهای خیابان 24 متری، خیابان استخر، جنب سرای محله استخر مراجعه نمایند یا با شماره تماس 02155931314 تماس بگیرند.

از دوستان دانش‌آموز و دانشجو درخواست داریم کتاب‌های متنی خود را به دست ما برسانند تا در کوتاه‌ترین زمان صوتی کنیم و به دست دوستان روشندل برسانیم.

هدف ما کسب و پرورش علم است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

حاصل عبارت را در کادر بنویسید. *-- بارگیری کد امنیتی --