اطلاعیه: ثبت‌نام اولیه برای دریافت اشتراک شخصی نسخه بریل ماهنامه نسل مانا

0

ضمن عرض سلام و احترام به مخاطبان فرهیخته ماهنامه نسل مانا.

به اطلاع می‌رساند، ثبت‌نام برای دریافت نسخه بریل این ماهنامه به صورت اشتراک شخصی از تاریخ شنبه دوم بهمن‌ماه سال 1400 آغاز شده است. علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام تا پایان بهمن‌ماه سال جاری فرصت دارند با دفتر تحریریه نسل مانا، روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 13 با شماره 02122560255 تماس بگیرند.

متقاضیان می‌بایست اطلاعات خود شامل شهر محل سکونت، کد ملی، شماره تماس و کد پستی را به آقای امیر سپهری مسئول روابط عمومی نسل مانا جهت دریافت حق اشتراک شخصی برای ثبت‌نام اولیه قرار دهند.

ثبت‌نام از متقاضیان صرفاً جهت براورد اولیه از تعداد مشترکان نسخه‌ی بریل و برنامه‌ریزی برای چاپ صورت می‌گیرد و در پایان بهمن‌ماه، هزینه اشتراک شخصی ماهنامه به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

بدیهی است، ثبت درخواست با اعلام هزینه حق اشتراک الزام‌آور نبوده و مخاطبان در صورت عدم تمایل به پرداخت هزینه اعلام شده، می‌توانند از دریافت اشتراک بریل انصراف دهند.

دست‌اندرکاران نسل مانا در تلاش هستند هزینه تمام شده برای شمارگان بریل را به حداقل ممکن کاهش دهند تا کسانی که می‌خواهند این نشریه را به خط بریل مطالعه کنند، از این امکان محروم نشوند.

منتظر اطلاعیه‌های بعدی نسل مانا از طریق راه‌های ارتباطی این نشریه باشید.

ماهنامه نسل مانا به عنوان یک نشریه فرهنگی-اجتماعی در آذرماه سال ۱۴۰۰ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره ثبت ۸۹۱۸۴ پروانه انتشار گرفت. اولین شماره این نشریه در دیماه سال ۱۴۰۰ منتشر شد. این ماهنامه در سه فرمت بریل، صوتی و الکترونیک منتشر می‌شود و در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. نسل مانا به مدیر‌مسئولی امیر سرمدی، سردبیری امید هاشمی و به صاحب امتیازی انجمن نابینایان ایران روز پایانی هر ماه منتشر خواهد شد.

راههای ارتباطی با نسل مانا:
وبسایت: www.naslemana.com
پست الکترونیکی: info@naslemana.com
کانال تلگرام: @naslemana
صفحه اینستاگرام: @naslemana.mag
سامانه پیامکی: ۵۰۰۰۲۲۲۲۲6
شماره تماس دفتر تحریریه: ۰۲۱۲۲۵۶۰۲۵5
آدرس دفتر تحریریه: تهران، خیابان دروس، خیابان هدایت، کوچه حسنتاش، پلاک 14.
کد پستی: 1943633611.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

حاصل عبارت را در کادر بنویسید. *-- بارگیری کد امنیتی --