توصیف طرح روی جلد و پشت جلد نسل مانا

(ویژه خوانندگان نسخه بریل نشریه)

0

با احترام به مخاطبان گرامی نسل مانا، تهیه‌کنندگان این نشریه، جهت مراعات اصل زیبایی‌شناختی و چشم‌نوازی ظاهری ماه‌نامه، اقدام به طراحی رو‌جلدی و پشت جلد برای هر شماره نشریه کرده‌اند که در این خختصر، توصیفی اجمالی از آن حضورتان تقدیم می‌گردد.

طرح روی جلد نسل مانا برای این ماه، در زمینه‌ای به رنگ آبی روشن طراحی شده و و لوگوی نسل مانا به خط چاپی معمولی و طرح خط بریل، با رنگ مشکی در زمینه‌ای زرد‌رنگ، در بخش بالایی صفحه قرار داده شده است و خوانندگان بینا با نگاه به این طرح می‌توانند نوشته بریل نسل مانا را به درستی حدس بزنند. همچنین، نوبت و زمان انتشار هر شماره نیز در همین بخش درج شده است.

در بخش میانی صفحه، هر ماه به فراخور مناسبت‌ها و محتوا، تصویری قرار داده می‌شود که این ماه به مناسبت روز جهانی بریل و انتشار اولین نسخه بریل خط مانا، تصویر مرد جوان زیبایی با عینک دودی در حال خواندن بریل در این قسمت درج شده است.

در بخش پایین صفحه نیز برخی از عنوانین مقالات نشریه قرار داده می‌شود.

در پشت جلدی نسل مانا نیز که این ماه، طرحی زمستانی به رنگ سفید و آبی دارد، با حامیان نسل مانا آشنا می‌شوید. در این شماره، لوگوی بانک مسکن، شرکت فن‌آوا کارت و تصویری از برجسته‌نگار هوشمند تولید شرکت پکتوس از حامیان نسل مانا در این بخش قرار داده شده است.

در قسمت پایین طرح پشت جلد هم، لوگوی انجمن نابینایان ایران، صاحب‌امتیاز نسل مانا درج شده و راه‌های ارتباطی نسل مانا هم در این قسمت قابل مشاهده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

حاصل عبارت را در کادر بنویسید. *-- بارگیری کد امنیتی --